Oss-het Maasland

Jaarvergadering en plantenruildag zaterdag 13 april

Algemene Ledenvergadering met aansluitend ideeënronde en traditionele plantenruildag

Op 13 april a.s. is onze Algemene Ledenvergadering (alleen voor leden van Groei&Bloei afd. Oss/het Maasland). Je kunt je nog kandidaat stellen voor de functie Algemeen bestuurslid. Heb je hiervoor belangstelling stuur dan een e-mail naar info(at)oss.groei.nl. Inlichtingen bij Monique, Sjaak, Natasja. De agenda is als bijlage toegevoegd.

Vervolgens willen we graag met jullie in gesprek over interessante ideeën en activiteiten voor onze afdeling die wij voor en eventueel ook door jullie zouden willen (laten) regelen.

Na de vergadering en het gesprek is onze traditionele ‘voorjaars-plantenruildag’.

Op de plantenruildag mogen planten, stekken, zaden etc geruild worden of gewoon afgegeven/aangenomen worden. Commerciële activiteiten zijn niet toegestaan. Wel mag in voorkomende gevallen een kleine vergoeding worden gevraagd.

Er wordt voor koffie/thee gezorgd. We rekenen op veel leden. Deze plantenruildag werken we samen met de afdeling Oss van ‘Velt’ en zijn de leden van de lokale ‘voedselbosjes’ ook van harte welkom.

Datum:            zaterdag 13 april 2024

Locatie:           Korte Heistraat 2, 5351 PS, Berghem

Aanvang:         * Jaarvergadering om 10.00 uur tot 10.30 uur

* Ideeënronde 10.30 uur tot 10.45 uur