Heerhugowaard

Voorjaarscursus bloemschikken

Bij voldoende belangstelling wordt er door Hanny de Jong in het voorjaar een cursus bloemschikken voor
een gemengde groep beginners/gevorderden gegeven.

Met bloemen, groen en takken uit eigen tuin en/of uit de winkel, kunt u tijdens de cursus inspiratie opdoen en
nieuwe technieken leren.

De cursus van 6 lessen start in maart en wordt om de 14 dagen gegeven op de dinsdagavond van 19.45 tot ca. 22.00 uur
in Centrum 31, ingang Basiusstraat te Heerhugowaard.

De kosten bedragen € 75,00 voor niet- leden. Leden van Groei en Bloei krijgen korting en betalen € 66,00.
Dit is inclusief koffie/thee, maar exclusief alle materialen, die u zelf dient te verzamelen en aan te schaffen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit jaar start er op dinsdagavond 28 februari 2023 een verkorte voorjaarscursus van 3 lessen voor een gemengde groep van beginners/gevorderden in Centrum 31, ingang Basiusstraat te Heerhugowaard.

De overige lessen zijn op: 14 en 28 maart van 19.45 tot ca. 22.00 uur.

Deze cursus kost € 37,50 . Leden van Groei & Bloei betalen  € 33,00.

Voor opgave/informatie kunt u mailen naar Hanny de Jong  ji.dejong(at)live.nl