Noordoostpolder
Nieuwsbrief

December is de feestmaand en de maand om bij elkaar te zijn en cadeaus te geven. Als het niet met Sint Nicolaas is dan toch wel met Kerst. In december hield Groei & Bloei ook altijd haar Kerstavond met een  demonstratie van professionele schikkers en daarbij ook de inbreng van de eigen bloemschikcursisten.  Aan het eind van de avond hielden we dan de verloting. Reuze gezellig!

14 , 15 en 16 december. Video in plaats van kerstavond

December 2020 vullen we anders in, omdat we niet met zoveel mensen kunnen samenkomen. Er zijn drie video opnames gemaakt bij Van Bentem Sierteelt in Marknesse, bij Bloemboerderij BloemenC  aan de Uiterdijkenweg 54 en bij bloemisterij Kleefstra in Emmeloord.  Telkens werd een bloemstukopbouw gefilmd met uitleg.  De bloemstukken worden verloot onder de leden van  Groei & Bloei Noordoostpolder.

De eerst uitzending van de eerste video demonstratie vindt op maandagavond 14 december plaats om 19:30 uur. U krijgt van ons op maandagavond rond  die tijd een e-mail met daarin de link waarop u kunt klikken. U wordt dan veilig en direct met onze website verbonden en daar kunt u op het filmpje klikken. Rechtsonder in het filmpje kunt u het beeld vergroten en verkleinen. Onder het filmpje staat een reactieformulier. Hierop kunt u tot 12:00 uur de volgende dag uw reactie geven over het filmpje, of het bloemstuk, of wat u ons ook maar wilt meedelen.  Uit de inzenders die lid zijn van Groei & Bloei Noordoostpolder wordt het bloemstuk verloot. De winnaar krijgt bericht van ons.

Op dinsdag 15 december doen we hetzelfde op de zelfde tijd en met dezelfde  procedure maar dan met het tweede filmpje. Evenzo op woensdagavond het derde filmpje.  Elke avond krijgt u van ons de herinnering met link. Wij hopen u hiermee een plezier te doen en een leuke instructie voor het opbouwen van een bloemstuk te geven.

Het reactieformulier verdwijnt elke keer om 12:00 uur.
De films blijven te zien op  Activiteiten-Kerst 2020 van de website.

18 en 19 december. Tulpenbollen

Voor de leden van Groei & Bloei Noordoostpolder:

Omdat we elkaar al zolang niet gezien hebben…………. hebben wij bij de Polderbloei een tegoedbon ingesloten.  U kunt bij een van de bestuursleden van uw keuze een zak met tulpenbollen daarvoor inwisselen.  Dit kan op 18 en 19 december telkens tussen 11:00 uur en 16:00 uur. Adres? Zie bladzijde 4 van Polderbloei en op de website onder OverOns en dan Bestuur.

Wij hopen u daarmee toch persoonlijk een fijne jaarwisseling te kunnen toewensen.